Pure frustratie met toegang tot Meta voorkomen?
We zien en horen het steeds meer bij onze klanten: opeens is de toegang tot hun persoonlijke Facebook account beperkt, hebben ze geen rechten meer op hun Facebookpagina of zelfs nog erger: de Facebookpagina is gehackt.
Ook horen we vaak, wanneer een nieuwe collega de marketing taken op moet pakken, dat hij of zij hier niet de juiste rechten voor heeft. De voorgang(st)er is vaak inmiddels al weg en dat zorgt dus voor onnodig veel gedoe.
Herken jij je in één van bovenstaande situaties of wil je dit scenario koste wat kost voorkomen? Wij leggen in deze blog uit hoe je Meta wél correct koppelt en hoe je het beste jouw bedrijfsportfolio in kan richten.
Datum
Expertise
Online marketingOnze experts

Media director
Mathijs Kroes

Lead social
Lisanne Hilbers
Recente kennisbank artikelen
- De impact van AI op social media: de kansen én risico’s voor jouw bedrijf
- Webleads Weetjes #21: Mimimalisme in UX
- Webleads Weetjes #23: Van scrollen naar scoren: de short form formule
- Vanaf eind 2025: WCAG-richtlijnen ook verplicht voor jouw website
- Zoek niet verder: zo word je gevonden als dé autoriteit
Recente kennisbank artikelen
- De impact van AI op social media: de kansen én risico’s voor jouw bedrijf
- Webleads Weetjes #21: Mimimalisme in UX
- Webleads Weetjes #23: Van scrollen naar scoren: de short form formule
- Vanaf eind 2025: WCAG-richtlijnen ook verplicht voor jouw website
- Zoek niet verder: zo word je gevonden als dé autoriteit