BRUKO hijst honderden zakelijke connecties binnen

June 2025

BRUKO Bouwkranen tilt de hijsklussen van klanten naar een hoger niveau. Letterlijk, want BRUKO verhuurt compacte bouwkranen van het merk Potain. De bouwkranen zorgen ervoor dat bouwprojecten snel, veilig en efficiënt verlopen en BRUKO zorgt er daarmee voor dat de klant tevreden is met de service die zij biedt!

Expertise
Online marketing
Onze online marketing expert(s)

Media director

Mathijs Kroes

Online marketeer

Lisanne Hilbers
+0%
Acceptatiegraad connectieverzoeken
+0
Zakelijke connecties
+0%
Reactiegraad
+ Meerdere0
Concrete offerteaanvragen
swipe

Waarom Webleads?

BRUKO Bouwkranen was op zoek naar meer aanvragen voor de verhuur van bouwkranen. Aangezien het geen makkelijk, klein product is wat verkocht wordt, vereist een toename in het aantal aanvragen een goede strategie van A tot Z, waarbij de benadering niet eenmalig is.

Resultaten

  • 32% acceptatiegraad in connectieverzoeken
  • 150+ extra zakelijke connecties
  • 13% reactiegraad
  • Meerdere concrete offerteaanvragen

Hoe zijn we tot dit succes gekomen?

Voor het gericht genereren van meer zakelijke leads hebben we gekozen voor een een combinatie van gepersonaliseerde en geautomatiseerde campagnes via Linkedin. Daarbij hebben we van tevoren veel aandacht besteed aan de creatie van relevante leadlijsten via Sales navigator. Een tool waarmee we tot in detail op functietitel, branche en andere filters kunnen filteren. De lijsten hebben we vervolgens ingeladen in een tool die uitermate geschikt is om gericht meer zakelijke leads te genereren!

Naast bovenstaande namen we samen met BRUKO de stap naar een nieuwe website voor nóg betere resultaten. Dit is - hand in hand met een naamswijziging - uitgevoerd, want BRUKO Bouwkranen stond voor kort bekend als De Bruin Verhuur. Met deze nieuwe, meer concrete naam en een nieuwe website, tillen we - in navolging van de bouwkranen van BRUKO - ook de resultaten naar een hoger niveau!

Wat vindt BRUKO?

Na een moeizame start, waarbij mensen vooral reageerden al samen te werken met een vaste partij voor hun hijswerk, hebben we - in overleg met Webleads en een contactpersoon bij de tool waarmee we werken - gekozen voor een multichannel campagne. In plaats van één opvolgbericht, zat er nu een hele flow aan de campagne vast met meerdere rustdagen tussen de berichten. Daarnaast versturen we sindsdien een LinkedIn InMail naar degenen die het verzoek nog niet geaccepteerd hebben. Deze berichten - in combinatie met het geautomatiseerd liken van posts en bekijken van profielen - zorgt ervoor dat gebruikers de berichten als niet-geautomatiseerd ervaren, waardoor ze eerder reageren. Hier zien we mooie resultaten uit voortkomen.
Directeur BRUKO
Evert de Bruin

Vergelijkbare succesverhalen

Nog geen 10 cent per klik en een 4x zo hoog doorklikpercentage

Online marketing

Energiesysteem Heggen in Utrecht: Bijna één miljoen impressies

Online marketing,SEA

+177% conversiestijging door nieuwe website en strategie!

Online marketing