
Nog geen 10 cent per klik en een 4x zo hoog doorklikpercentage
AddOn realiseert een prefab maatwerk aanbouw in korte tijd. De klant kan een eigen aanbouw samenstellen, die AddOn in slechts 5 dagen realiseert. AddOn streeft ernaar om de klant volledig te ontzorgen tijdens het proces van de verbouwing en vervolgens het woongenot van de klant te maximaliseren.

Media director

Online marketeer




Waarom Webleads?
AddOn kwam bij Webleads uit vanuit een al langer durende samenwerking met een ander bedrijf. Ze waren erg tevreden met onze diensten en zo mochten we aan de slag om de uitdagingen van AddOn - een groot bereik creëren om naamsbekendheid op te bouwen en zoveel mogelijk relevant verkeer naar de website krijgen - het hoofd te bieden. De eerste indruk van AddOn over Webleads? “Ze hebben verstand van zaken en weten van aanpakken.” Ook de start van het traject werd positief ervaren: “Er werd echt met ons meegedacht en Webleads toonde veel betrokkenheid.”
Resultaten
- Ruim 200.000 weergaven op social media
- Uniek bereik van 80.000 personen
- Een CTR van 4,2%, waar de benchmark 1% is
- Ontzettend lage CPC kosten: slechts 0,08
Daarnaast zagen we directe effecten op het aantal aanvragen: “We kregen veel aanvragen binnen en hebben meerdere projecten verkocht. We zijn echt gestart met Webleads toen ons bedrijf net begon, dus we hebben het samen opgebouwd. Van 0 naar veel meer, we zitten echt in een stijgende lijn.”
Hoe zijn we tot dit succes gekomen?
We realiseerden deze resultaten door middel van een combinatie tussen organische en betaalde social media berichten met verschillende doelen. Via de organische socials deelden we de autoriteit van AddOn door middel van kennisdeling en lieten we sociaal bewijs zien in de vorm van opgeleverde projecten, met daarbij hoe deze projecten precies gerealiseerd werden.
Daarnaast liep er een betaalde verkeerscampagne om zoveel mogelijk weergaven van een geoptimaliseerde landingspagina te genereren. Men maakte hierdoor niet alleen kennis met AddOn, maar kreeg gelijk een goed beeld van de mogelijkheden die ze te bieden heeft. Niet alleen leren kennen, maar direct ook enthousiasmeren. En dat in een tijdsbestek van slechts 2,5 maand, met mooie resultaten als gevolg! De concrete doelstelling van AddOn was duidelijk: “We wilden prefab aanbouwen realiseren, maar dan wel als maatwerk, geen massaproduct. Dat moest ook terugkomen in de campagne.”