Nog geen 10 cent per klik en een 4x zo hoog doorklikpercentage

May 2025

AddOn realiseert een prefab maatwerk aanbouw in korte tijd. De klant kan een eigen aanbouw samenstellen, die AddOn in slechts 5 dagen realiseert. AddOn streeft ernaar om de klant volledig te ontzorgen tijdens het proces van de verbouwing en vervolgens het woongenot van de klant te maximaliseren.

Expertise
Online marketing
Onze online marketing expert(s)

Media director

Mathijs Kroes

Online marketeer

Lisanne Hilbers
+0
Weergaven
+0
Uniek bereik
+0%
CTR t.o.v. benchmark
0
CPC
swipe

Waarom Webleads?

AddOn kwam bij Webleads uit vanuit een al langer durende samenwerking met een ander bedrijf. Ze waren erg tevreden met onze diensten en zo mochten we aan de slag om de uitdagingen van AddOn - een groot bereik creëren om naamsbekendheid op te bouwen en zoveel mogelijk relevant verkeer naar de website krijgen - het hoofd te bieden. De eerste indruk van AddOn over Webleads? “Ze hebben verstand van zaken en weten van aanpakken.” Ook de start van het traject werd positief ervaren: “Er werd echt met ons meegedacht en Webleads toonde veel betrokkenheid.”

Resultaten

  • Ruim 200.000 weergaven op social media
  • Uniek bereik van 80.000 personen
  • Een CTR van 4,2%, waar de benchmark 1% is
  • Ontzettend lage CPC kosten: slechts 0,08

Daarnaast zagen we directe effecten op het aantal aanvragen: “We kregen veel aanvragen binnen en hebben meerdere projecten verkocht. We zijn echt gestart met Webleads toen ons bedrijf net begon, dus we hebben het samen opgebouwd. Van 0 naar veel meer, we zitten echt in een stijgende lijn.”

Hoe zijn we tot dit succes gekomen?

We realiseerden deze resultaten door middel van een combinatie tussen organische en betaalde social media berichten met verschillende doelen. Via de organische socials deelden we de autoriteit van AddOn door middel van kennisdeling en lieten we sociaal bewijs zien in de vorm van opgeleverde projecten, met daarbij hoe deze projecten precies gerealiseerd werden.

Daarnaast liep er een betaalde verkeerscampagne om zoveel mogelijk weergaven van een geoptimaliseerde landingspagina te genereren. Men maakte hierdoor niet alleen kennis met AddOn, maar kreeg gelijk een goed beeld van de mogelijkheden die ze te bieden heeft. Niet alleen leren kennen, maar direct ook enthousiasmeren. En dat in een tijdsbestek van slechts 2,5 maand, met mooie resultaten als gevolg! De concrete doelstelling van AddOn was duidelijk: “We wilden prefab aanbouwen realiseren, maar dan wel als maatwerk, geen massaproduct. Dat moest ook terugkomen in de campagne.”

Wat vindt AddOn?

Tom van de Brug, directeur/eigenaar van AddOn, vertelt over de samenwerking: “Het contact was fijn en de samenwerking prettig. Er werd goed meegedacht en Webleads toonde betrokkenheid.” Ook het creatieve werk sluit volgens AddOn goed aan: “De teksten, visuals en strategie sluiten goed aan bij onze huisstijl. De campagne heeft niet alleen gezorgd voor directe resultaten, maar ook voor een sterke basis om verder op door te bouwen.”
AddOn.nl
Tom van den Brug

Vergelijkbare succesverhalen

Energiesysteem Heggen in Utrecht: Bijna één miljoen impressies

Online marketing,SEA

+177% conversiestijging door nieuwe website en strategie!

Online marketing

In 5 jaar 457% omzetgroei voor Chefstore.nl door online campagnes

Online marketing