SEA

Je hebt een prachtige (nieuwe) website, klaar om jouw doelgroep te bedienen, maar het lijkt alsof niemand hem kan vinden. Je vraagt je af hoe je ervoor zorgt dat jouw website opvalt tussen al die anderen. De oplossing? SEA. Met een gerichte strategie adverteren in de zoekmachines. SEA staat letterlijk voor Search Engine Advertising. Zo zetten we jouw website in de spotlights bij de doelgroep met de juiste zoekintentie. Met SEA realiseren we relevante zichtbaarheid en halen we geïnteresseerde bezoekers naar jouw website..

Bij Webleads geloven we in een strategische aanpak van SEA die toegespitst is op jouw positionering, jouw doelstellingen en vooral jouw doelgroep. We gebruiken SEA om ervoor te zorgen dat jouw website niet alleen gevonden wordt, maar ook door de juiste mensen. Dit doen we door gerichte advertenties die aansluiten bij wat jouw potentiële klanten zoeken. Resultaatgericht, dat is waar we voor staan. We analyseren voortdurend de prestaties en passen strategieën aan voor het beste resultaat. Transparantie is hierbij de sleutel; we houden je maandelijks op de hoogte van onze acties, kansen en uiteraard de resultaten. Door onze persoonlijke aanpak zien veel opdrachtgevers ons als partner in plaats van leverancier. Samen streven we naar een gezamenlijk doel, jouw online ambitie realiseren. Met Webleads ben je niet alleen zichtbaar, je schittert online!

KennismakenKennismakenVoorbeelden bekijkenVoorbeelden bekijken
Expertise
SEA
Onze sea expert(s)

Online marketeer

Lindy Oosterhoff

Online marketeer

Jarno van Luttikhuizen
0 +
SEA accounts in beheer
0
Gecertificeerde experts
0+ jaar
Ervaring

Hoe we SEA succesvol inzetten?

  • Plan op maat - Geen doel of doelgroep is hetzelfde. We passen bewezen theorieën en strategieën toe en stemmen die af op jouw doel en doelgroep. Heb je een website of shop? B2B of B2C? Landelijk of lokaal? We nemen dit en nog vele andere factoren mee als we samen de beste strategie passend bij jouw doelstelling vaststellen.
  • Datagedreven & resultaatgericht - Een bewezen aanpak die al werkt bij onze klanten. Je krijgt maandelijks een rapportage en uiteraard een dashboard met realtime inzichten.
  • Innovatief - We leren, ontwikkelen en experimenteren doorlopend. En de opgedane kennis zetten we in om jouw SEA campagnes te optimaliseren. Toegang tot bèta's en als bureau hebben we kortere lijnen met Google & Microsoft.
  • Specialistische kennis van de kanalen (best practices, targetingopties, tracking, tooling, algoritme beïnvloeden)

onze certificeringen

Dit doen we met succes

We hebben een heleboel leuke klanten en opdrachten en we vertellen daar graag over. Maar nog liever laten we de voorbeelden en resultaten voorzichzelf spreken. Bekijk hier een selectie van ons werk

300+ sollicitanten in het eerste jaar

SEO,Social media marketing,SEA

Online impact en zichtbaarheid: de succesvolle mix van kanalen voor BAUHAUS

Online marketing,Design,Social media marketing,SEA

Met een succesvolle, onderbouwde strategie heeft Brother mooie stappen gezet op het gebied van online presence

Online marketing,Social media marketing,SEA

Wat onze klanten van ons vinden

Ik ben zeer tevreden over Webleads! Hun team heeft geholpen met effectieve online marketing en resultaten waren snel zichtbaar. Sterke aanbeveling!HenkEigenaar
Webleads is een competente duizendpoot en voor BAUHAUS de one-stop oplossing voor onze online marketingactiviteiten.Anne van BreukelenOnline Marketing Manager
We hebben met een succesvolle, onderbouwde strategie mooie stappen gezet op het gebied van onze online presence. We zijn dus erg tevreden met Webleads en werken nu doorlopend aan meer resultaten op dit gebied.Krista Wiggers

Veelgestelde vragen over SEA

Op welke en op hoeveel zoekwoorden moet ik adverteren?
Dat verschilt per situatie. Heb je een shop of een site? Heb je veel veschillende diensten of producten (of juist niet)? De inzet op welke zoektermen je inzet is cruciaal voor het succes van je campagne. We doen altijd een zoekwoordenonderzoek om de zoekvolumes te achterhalen van de termen waarop je zou kunnen inzetten. Welke zijn populair, sluiten ze aan bij jouw doel en doelgroep?. Vervolgens kun je een strategie bepalen waarbij je kunt inzetten op enkele termen of juist op een hele mix van termen. Eigenlijk is het altijd een advies op maat. Stelregel vanuit Google Ads. Groepeer zoektermen (max. 35) rondom hezelfde thema's in advertentiegroepen. Je advertententies uit die groep vertonen dan een logische overlap met de gebruikte zoekwoorden. Hoe hoger de relevantie, des te beter het resultaat.
Kom je er niet uit?
Neem contact op met onze SEA specialist!

Dinant Lagerweij

Online marketeer
ContactContact

Vergelijkbare kennisbank items

Video 3 minuten

Stop het mislopen van leads en omzet door verloren data

SEA,SEO,Development
Video 2 minuten

Webleads Weetjes #11 Toe aan een nieuwe website? In 7 stappen het antwoord

Development,Online marketing,SEA
Blog 3 minuten

Drie tips om het maximale uit GA4 te halen

SEA,Online marketing