Webleads weetjes #13 Klaar voor 2024 met deze trends!
In de laatste Webleads Weetjes van 2023 geven onze experts voor meerdere kanalen een tip! Zo ben jij écht klaar voor 2024! In deze Webleads Weetjes leggen we je het uit.
Google of social media als zoekmachine voor Gen-Z? Deze generatie gebruikt social media als zoekmachine en gebruikt een Pinterest of TikTok als bron voor hun zoekopdrachten. Speel hierop in met jouw content op Pinterest door jouw belangrijkste zoekwoorden te verwerken in de content, zodat jij zichtbaar bent voor Gen-Z. Denk hierbij aan de visual, maar ook aan de pin titel of beschrijving.
SEO
Alle SEO trends komen neer op Google’s doel om een betere ervaring voor haar gebruikers te genereren. De website moet goed zijn ontworpen en moet de juiste content bevatten. Google wil namelijk iedereen die een zoekopdracht doet, de beste en meest relevante websites tonen.
SEA
Ook in het adverteren op zoekmachines speelt automatisering een steeds grotere rol. Gebruik automatisering in jouw voordeel, maar pas op dat het gebruik van automatisering niet de ondergang van jouw SEA campagnes betekent.
E-mailmarketing
Het gebruik van visuele elementen wordt in de e-mailmarketing steeds belangrijker, omdat de spanningsbogen van consumenten steeds korter worden. Door afbeeldingen, video’s en klikbare elementen in je e-mails te verwerken is het makkelijker om de aandacht te trekken en deze te behouden.
Datum
Expertises
Online marketing, Design, Email marketing, Marketplaces, Development, Social media marketing, TotaalpakketOnze experts

Media director
