Krijg alles weer scherp met ons nieuwe GA4 dashboard
Direct inzicht hebben in alle data van jouw webshop of website is natuurlijk essentieel. Uit deze data destilleer je kansen, waarop je kunt acteren. Voor onze klanten maken wij bij de start van de samenwerking altijd een dashboard aan. En dit dashboard had altijd verschillende voordelen.
Oude Dashboard 📉🗑
- Alle info van Universal Analytics verrijkt met kosten data op één plek
- Versimpelde weergave van de prestaties van de kanalen die je inzet
- Gekoppeld met spreadsheets voor handmatig inladen van data uit bepaalde bronnen
Echter, zoals waarschijnlijk al wel bekend, zijn we overgegaan van Universal Analytics naar Google Analytics 4 (GA4). Dit betekent dat ons dashboard - na jaren trouwe dienst - niet meer volledig is en daarmee niet meer bruikbaar is. Daarom, zijn wij de afgelopen tijd erg druk geweest om te zorgen dat al onze klanten met vertrouwen vooruit kunnen kijken naar de toekomst en presenteren we een gloednieuw dashboard, waarmee je weer helemaal toekomstproof bent. Met de bijna realtime data, van meer bronnen, is dit dashboard flexibel in te richten en te personaliseren. Hiermee heb je een waardevolle analyse bij de hand voor de beste conclusies en optimalisaties richting de toekomst.
Wat is er nieuw?
- Alle info uit GA4
- Gebruiksvriendelijke navigatie tussen pagina's, filters en data
- Toegankelijker dan de interface van GA4 zelf!
- Downloaden van complete rapportages en data uit losse tabellen is mogelijk!
- Personalisatie van de KPI pagina: alle voor jouw business belangrijke inzichten op een gepersonaliseerde pagina in het dashboard
Wat wil jij graag in dit dashboard zien? Stem het af met je Webleads contactpersoon en haal nog meer en snellere inzichten uit het dashboard!
Datum
Expertises
Online marketing, TotaalpakketOnze experts

Media director
