Door SEA kan VIA Techniek meer klanten vraagstukken oplossen!
VIA Techniek - een toegewijd team met als doel uw onderneming succesvol te maken door slimme oplossingen te bieden op het gebied van software engineering, industriële automatisering, robotica en panelenbouw. Onze uitdaging: vraagstukken oplossen voor een groeiend aantal klanten.
Developer
Developer
Resultaten
- Door de slimme inzet van de Google Ads-campagnes, is de gemiddelde conversieratio in 2022, met 32% gestegen.
- Het zakelijke netwerk van Johan van Veldhuizen (eigenaar VIA Techniek) is met maar liefst 27% gegroeid, waar weer een aantal mooie nieuwe zakelijke samenwerkingen zijn ontstaan.
- Het is VIA Techniek gelukt om meer klanten te helpen met hun technische vraagstuk
Hoe zijn we tot dit succes gekomen?
We zijn voor VIA Techniek gestart met de inzet van Google Ads. Door campagnes op een slimme manier in te zetten, hoorde VIA Techniek van klanten terug dat ze goed vindbaar waren. Hierbij maakten we gebruik van diverse zoektermen waar de doelgroep op zocht, wanneer ze een oplossing voor hun technische vraagstuk zochten. Dit waren veel uiteenlopende zoektermen, die we uitgebreid hebben onderzocht alvorens erop te sturen.
Naast de online vindbaarheid in Google, vonden we direct contact met onze doelgroep erg belangrijk. We kozen hierbij voor de inzet van LinkedIn en een marketing automation software tool, die VIA Techniek hielp gepersonaliseerde LinkedIn-campagnes te draaien, waarbij het zakelijke netwerk vergroot werd.