BAUHAUS betreedt de Nederlandse markt met online succes!

November 2023

BAUHAUS - Een megabouwmarkt met een duidelijke missie voor de Nederlandse markt. Tegen zéér concurrerende prijzen: jouw specialist voor huis, tuin en werkplaats. Hiervoor vonden zij in Webleads de ideale partner voor het vertalen van hun missie in een duidelijke online strategie. De uitdaging: hoe zorgen we dat het betreden van de Nederlandse markt opgemerkt wordt?

Expertise
Online marketing
Onze online marketing expert(s)

Media director

Mathijs Kroes

Online marketeer

Lisanne Hilbers
0
Kanalen
+0%
Hoge CTR
+0
Impressies
+0
geïnteresseerden
swipe

Resultaten

  • Een duurzame samenwerking waarin See, Think, Do, Care strategie als leidraad voor marktbenadering wordt gehanteerd
  • Structurele en actiematige doelgroep benadering
  • Continu aanwezigheid (marktaandeel) en anderzijds actiematige pieken om bepaalde promoties uit te dragen.
  • Juiste mix van kanalen die passen bij de doelstelling voor de doelgroep

Hoe zijn we tot dit succes gekomen?

We wilden regionaal opvallen vóór, tijdens en na opening van de nieuwe mega bouwmarkten. Uitdragen van de kernwaarden naar de potentiële doelgroep wat moet leiden tot merkbekendheid. Een belangrijk onderdeel van de doelstelling is het activeren van de doelgroep tot bouwmarkt bezoeken zowel tijdens openingsfestiviteiten als in de periode daarna.

Wat vind BAUAUS?

“Online marketing specialisten waar je op kunt bouwen. Persoonlijk betrokken bij het resultaat.”
Marketing Manager Bauhaus
Karin Cardinaal

Vergelijkbare succesverhalen

+200% meer bezoekers tegen minder campagnekosten

Online marketing

600+ sollicitaties bij Zinzia dankzij succesvolle online campagnes

Online marketing

Zo hielp het LEAD model Middendorp Montage aan beter websiteverkeer

Online marketing,Development