BAUHAUS betreedt de Nederlandse markt met online succes!
November 2023
BAUHAUS - Een megabouwmarkt met een duidelijke missie voor de Nederlandse markt. Tegen zéér concurrerende prijzen: jouw specialist voor huis, tuin en werkplaats. Hiervoor vonden zij in Webleads de ideale partner voor het vertalen van hun missie in een duidelijke online strategie. De uitdaging: hoe zorgen we dat het betreden van de Nederlandse markt opgemerkt wordt?
Expertise
Online marketing
Onze online marketing expert(s)
Media director
Mathijs Kroes
Online marketeer
Lisanne Hilbers
swipe
Resultaten
- Een duurzame samenwerking waarin See, Think, Do, Care strategie als leidraad voor marktbenadering wordt gehanteerd
- Structurele en actiematige doelgroep benadering
- Continu aanwezigheid (marktaandeel) en anderzijds actiematige pieken om bepaalde promoties uit te dragen.
- Juiste mix van kanalen die passen bij de doelstelling voor de doelgroep
Hoe zijn we tot dit succes gekomen?
We wilden regionaal opvallen vóór, tijdens en na opening van de nieuwe mega bouwmarkten. Uitdragen van de kernwaarden naar de potentiële doelgroep wat moet leiden tot merkbekendheid. Een belangrijk onderdeel van de doelstelling is het activeren van de doelgroep tot bouwmarkt bezoeken zowel tijdens openingsfestiviteiten als in de periode daarna.
Wat vind BAUAUS?
“Online marketing specialisten waar je op kunt bouwen. Persoonlijk betrokken bij het resultaat.”
Marketing Manager Bauhaus
Karin Cardinaal