Quotebuilder: 5 voordelen voor jou als organisatie

Help jij je bezoekers op jouw website? Dan helpen ze jou aan een beter conversiepercentage. Met onze quotebuilder kun je een geavanceerd formulier creëren waardoor het bijvoorbeeld in jouw keuzehulp mogelijk wordt om met minder vragen een klant sneller bij zijn of haar doel te laten komen. In deze blog geven we je 5 praktische voordelen van onze quotebuilder.

#1 Dynamische velden - nog relevanter voor jouw bezoeker

Eén van de belangrijkste voordelen van de quotebuilder is dat er gebruik gemaakt kan worden van dynamische velden. Op basis van het antwoord van jouw bezoeker verschijnen er in het formulier andere vragen die enkel voor hem/haar nog relevant zijn. Zo kan het formulier uit veel minder velden bestaan en help je jouw bezoeker eerder met een passend advies. 

Voorbeeld: de gebruiker is enkel geïnteresseerd in een product voor het horizontaal verplaatsen van goederen, dan vervalt de vraag wat de hefhoogte van het product moet zijn.

#2 API export - de wens van elke marketeer

Met behulp van een API is het mogelijk om gegevens automatisch te exporteren en te importeren in Google Spreadsheets of in Google Data Studio. Maar ook is het mogelijk om de statistieken te exporteren op basis van weken, maanden, jaren et cetera. 

Een bijkomend voordeel is dat deze data direct uit de bron komt en daarom écht betrouwbaar is en je niet afhankelijk bent van events of bedankpagina's. 

Vergelijkbare kennisbank items

Video 5 minuten

Webleads Weetjes #23: Van scrollen naar scoren: de short form formule

Online marketing,Social media marketing
Blog 5 minuten

Zoek niet verder: zo word je gevonden als dé autoriteit

SEO,SEA,Online marketing
Blog 5 minuten

AI Overview: de nieuwe realiteit van zoeken

SEA,SEO,Online marketing