Topical dominance: domineren kun je leren
Iedereen wil met zijn bedrijf bovenaan staan in de zoekresultaten wanneer iemand zoekt op een relevante term. Vaak proberen bedrijven dit te bereiken door lange teksten vol zoektermen te schrijven, in de hoop zoveel mogelijk gebruikers aan te trekken. Wat men echter vaak vergeet, is dat potentiële bezoekers niet altijd via Google zoeken. Om optimaal vindbaar te zijn, moet je gedurende de hele klantreis (customer journey) zichtbaar zijn. Dit verbetert vervolgens zelfs weer jouw positie in de zoekmachines!
Datum
Expertise
Online marketingOnze experts

Media director
Mathijs Kroes

Lead social
Lisanne Hilbers
Recente kennisbank artikelen
- De impact van AI op social media: de kansen én risico’s voor jouw bedrijf
- Webleads Weetjes #21: Mimimalisme in UX
- Webleads Weetjes #23: Van scrollen naar scoren: de short form formule
- Vanaf eind 2025: WCAG-richtlijnen ook verplicht voor jouw website
- Zoek niet verder: zo word je gevonden als dé autoriteit
Recente kennisbank artikelen
- De impact van AI op social media: de kansen én risico’s voor jouw bedrijf
- Webleads Weetjes #21: Mimimalisme in UX
- Webleads Weetjes #23: Van scrollen naar scoren: de short form formule
- Vanaf eind 2025: WCAG-richtlijnen ook verplicht voor jouw website
- Zoek niet verder: zo word je gevonden als dé autoriteit