Microsoft Ads

Microsoft Ads, vaak nog beter bekend onder de oude naam Bing Ads, biedt een dynamisch platform voor online adverteren dat een breed spectrum aan doelgroepen bereikt. Net als bij Google Ads, kun je met Microsoft Ads kiezen uit diverse advertentievormen zoals tekstadvertenties, shopping-advertenties, en visueel aantrekkelijke display- en videoadvertenties. Deze diversiteit in advertentieformaten stelt je in staat om je marketingstrategie aan te passen aan verschillende doelgroepen en doelen.

Als onafhankelijke experts zetten wij ons bij Webleads in om ook de meerwaarde van Microsft Ads te benutten. Maar we kijken altijd kritisch naar de kosten en baten. We bekijken per situatie of het voor jouw doel en in jouw branche relevant en rendabel kan zijn om een kanaal (zoals Microsoft Ads) in te zetten. Onze certificering bevestigt onze expertise in het behern en optimaliseren van Microsoft Ads account. We houden onze kennis voortdurend up-to-date, zodat jij je kunt focussen op waar jij goed in bent. En je je geen zorgen hoeft te maken over de inzet van je campagnes. Zullen we bekijken of Microsft Ads inzetten voor jou interessant kan zijn?

Expertise
SEA
Onze sea expert(s)

Online marketeer

Lindy Oosterhoff

Online marketeer

Jarno van Luttikhuizen

Hoe we Microsoft Ads (Bing Ads) succesvol inzetten?

  • Plan op maat - Heb je een website of shop? B2B of B2C? Landelijk of lokaal? We nemen dit en nog vele andere factoren mee als we samen de beste strategie passend bij jouw doelstelling vaststellen voor je SEA campagne.
  • Datagedreven & resultaatgericht - Een bewezen aanpak die al werkt bij 100+ klanten. Je krijgt maandelijks een rapportage en uiteraard een dashboard met realtime inzichten.
  • Innovatief - We leren, ontwikkelen en experimenteren doorlopend. En de opgedane kennis zetten we in om jouw SEA campagnes te optimaliseren. Je krijgt toegang tot bèta's en als bureau hebben we kortere lijnen met Microsoft.
  • Specialistische kennis van de kanalen (best practices, targetingopties, tracking, tooling).

Online impact en zichtbaarheid: de succesvolle mix van kanalen voor BAUHAUS

Online marketing,Design,Social media marketing,SEA

Met een succesvolle, onderbouwde strategie heeft Brother mooie stappen gezet op het gebied van online presence

Online marketing,Social media marketing,SEA

Ruim 10% lagere kosten per nieuwe bezoeker bij Mijndomein

Online marketing,SEA,Design,Social media marketing

Wat onze klanten van ons vinden

Ik ben zeer tevreden over Webleads! Hun team heeft geholpen met effectieve online marketing en resultaten waren snel zichtbaar. Sterke aanbeveling!HenkEigenaar
Webleads is een competente duizendpoot en voor BAUHAUS de one-stop oplossing voor onze online marketingactiviteiten.Anne van BreukelenOnline Marketing Manager
We hebben met een succesvolle, onderbouwde strategie mooie stappen gezet op het gebied van onze online presence. We zijn dus erg tevreden met Webleads en werken nu doorlopend aan meer resultaten op dit gebied.Krista Wiggers

Veelgestelde vragen over Microsoft Ads

Op welke en op hoeveel zoekwoorden moet ik adverteren?
Dat verschilt per situatie. Heb je een shop of een site? Heb je veel veschillende diensten of producten (of juist niet)? De inzet op welke zoektermen je inzet is cruciaal voor het succes van je campagne. We doen altijd een zoekwoordenonderzoek om de zoekvolumes te achterhalen van de termen waarop je zou kunnen inzetten. Welke zijn populair, sluiten ze aan bij jouw doel en doelgroep?. Vervolgens kun je een strategie bepalen waarbij je kunt inzetten op enkele termen of juist op een hele mix van termen. Eigenlijk is het altijd een advies op maat. Stelregel vanuit Google Ads. Groepeer zoektermen (max. 35) rondom hezelfde thema's in advertentiegroepen. Je advertententies uit die groep vertonen dan een logische overlap met de gebruikte zoekwoorden. Hoe hoger de relevantie, des te beter het resultaat.
Kom je er niet uit?
Neem contact op met onze microsoft ads specialist!

Dinant Lagerweij

Online marketeer
ContactContact